Aici cautare!

sâmbătă, 13 februarie 2010

Zambetul lu' Ceausescu la raliuri ? Hell yeah!

Am promis ca nu mai scriu nimic pana dupa sesiune ... Ei bine o sa'mi incalc promisiunea.

De ce asta?

Pentru ca ceea ce am vazut eu , trebuie sa vedeti si voi :))

In seara aceasta vizionam un documentar despre istoria raliurilor , raliul era prin america pe undeva ...in fine ... dintr'o curba apare un bolid albastru , cand , in spatele lui , ghici ce ?:)) o dacie 1300 sau 1310 .. care'o fi .

Era sa ma inec cu suc si sa cad si cu scaunu pe spate. M'am sters la ochi , dar de unde .. era cat se putea de adevarat.

Oare e ceva de ras sau de lauda ?:) De ras ca ne facem de ras cu masinile noastre preistorice prin alte tari ? sau De lauda ca avem masini bune si strainii le importa de la noi.

Pai cum sa va spun, eu prefer prima varianta pentru ca nu cred ca cineva ar fi tampit sa vrea o masina asemanatoare celor din Familia Flinstone ?

La ce sa ne mai asteptam de la romania ? ?:D

Linkul pozelor aici:

Poza 1

Poza 2

Acum comparati capodopera 1310 cu :

Poza 3

Daca aveti idei la ce am putea sa ne mai asteptam de la Romania , va rog lasati'le sub forma de comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu